Laddar Evenemang

Besök på Vejby Vingård

oktober 4 @ 15:00 - 19:00

Bussresa till Vejby Vingård den 4 oktober

När Jeppe Appelin höll ett av sommarens Frukostprat på Poco Locos fick vi flera önskemål om att Badortsföreningen skulle arrangera en gemensam resa till vingården.

Sagt och gjort. Den 4 oktober besöker vi vingården, gör en rundvandring och testar fem olika viner.

Kostnaden är 500 kronor per person samt 70 kronor för resan. Vi har bokat en buss för 57 personer från Veinge Buss och priset är baserat på att bussen blir full. Anmälan senast 10 september till gun@badortsforeningen.se. Som vanlig är det principen först till kvarn som gäller och att man är medlem i Badortsföreningen.

Avresa prel. 15.00 den 4/10. Exakt tid för avresa och var man kan kliva på återkommer vi om,  vi beräknar att vara tillbaka i Skummeslövsstrand 19.00.

Vid Frukostpratet sålde Jeppe presentkort, dessa kan givetvis användas som betalning – och även dessa gäller fem viner.

Datum:
oktober 4