Medlemsförmåner 2021

Varför medlem?

Nästan alla våra aktiviteter på sommaren är gratis för våra medlemmar: Yoga, Friskis & Svettis, Boule.

En del är starkt reducerade t.ex. frukostpratare på restaurang Poco Locos och som säljare på vår bakluckeloppis.

Vissa evenemang är bara för medlemmar, där icke-medlemmar inte har tillträde.

Som medlem hjälper du oss att kunna ordna fler aktiviteter som Midsommarfirande på Ängen, Fredagsunderhållning, Barnens dag, Bakluckeloppis och Föreläsningar.

Badortsföreningen sponsrar sedan många år Skummeslövsbadet med en andel av medlemsavgiften. Dessutom sponsras Tennisklubben, Utegymmet vid tennisbanorna, Skottorp IF:s ungdomsverksamhet samt Mulleverksamheten i Skummeslövsstrand.

Badortsföreningen är också din förlängda arm i kontakt med Laholms kommun och har bl a varit delaktig i kommunens arbete med den fördjupade översiktsplanen för kusten som beräknas antagas under 2021. Vi har bidraget genom att dels medverka i kommunens möten och lämna underlag till arbetet, dels genom att samordna med övrigt lokalt föreningsliv.

Genom att visa upp medlemskortet får du 20 % rabatt på Flüggers produkter när du handlar hos Skummeslövs Golv, Färg och Interiör.

Skummeslövsstrand – Solklart